Serce

Pisze się sercem, ołówek to tylko drobna pomoc.
Czy to tak ważne, że tylko do szuflady? Nie, ważne, że można się tym podzielic i wylac na "papier".

Spisane słowami ...

Spisane słowami ...
Dla każdego, poezją jest coś innego ...

niedziela, 6 czerwca 2010

Obietnica

„Obiecaj mi”


Obiecaj mi jedno spojrzenie twych oczu
Jak zapatrzenie
Obiecaj mi jedno muśnięcie twych ust
Jak płatek róży
Obiecaj mi jedno dotknięcie twych dłoni
Jak powiew wiatru
Obiecaj mi jeden wspólny dzień
Jak bezczas na ziemi

Obiecaj mi miłość

Jak zapatrzenie
Jak płatek róży
Jak powiew wiatru
Jak bezczas na ziemi

Właśnie taką
Obiecaj mi…





„Pytam”


Słyszysz?
Mówię do ciebie
Pieszczę cię każdym słowem
Jak miękką pościelą

Widzisz?
Spoglądam na ciebie
Odwracasz wzrok niespokojnie
I każesz mi czekać

Żyjesz?
Dotykam cię
Figlarnie zabawiasz się ze mną
I gnieciesz pozłacane marzenia




„Tylko chwile.”



Zobaczyłam Cię tylko na chwilę,
Zapragnęłam Cię nagle goręcej…

I poczułam aż pragnień tyle,
Że me serce zachciało Cię więcej…

Choć Cię wcześniej me oczy pragnęły,
A zobaczyć Cię nie było mi dane….

Me uczucia do Ciebie płonęły,
A serce było już zakochane…

Dziś tylko czekam i patrzę,
By móc Cię powitać uśmiechem…

Bym mogła przeszłość swą zatrzeć
I przykryć Cię swoim oddechem…

By nasze oczy na siebie patrzyły,
A Twe serce tylko dla mnie biło…

I by się nasze ciała złączyły,
Tak jakby nas tylko dwoje było…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz