Serce

Pisze się sercem, ołówek to tylko drobna pomoc.
Czy to tak ważne, że tylko do szuflady? Nie, ważne, że można się tym podzielic i wylac na "papier".

Spisane słowami ...

Spisane słowami ...
Dla każdego, poezją jest coś innego ...

niedziela, 20 czerwca 2010

.. a ja tęsknię ....

Czuję jak tęsknisz
i jak cię to boli...
Jak się pojawia łza na policzku
z każdym westchnieniem tamtych chwil...

Dziś jestem cieniem twoich dni
prawdy granicą i przemijaniem...
Bez twarzy, choć z sercem
czekam czy jutro zabierze mi ciebie...

I tak się boję
I drżę
Lękam się nocy
Lękam się dnia
W bezdechu trwam
W milczeniu czekam

Bezsilna JA...





„Droga do miłości „



A ty mnie zabierz w świat szeroki,
Pokaż mi gwiazdy błyszczące na niebie.
Snem lekkim, ciepłym oddechem
Ukołysz, utul, ucałuj...

Daj mi widzieć szumiące fale morza,
Palący piasek suchej pustyni.
Weź mnie ze sobą wszędzie gdzie pójdziesz
I trzymaj blisko przy sobie...

Obroń przed każdym niebezpieczeństwem,
Nie pozwól by siła wielka mnie porwała.
Przytul do siebie, tak bym słyszała bicie twego serca
I spraw bym w tej drodze do końca z tobą wytrwała....




„Grzech”


Na myśl o tobie
szklą mi się oczy
usta się śmieją
delikatnie

I grzeszę myślą
gdy tylko wspomnę
mową, uczynkiem
i zaniedbaniem

W ciemnościach noc
kołysze swe gwiazdy
nienasycona
jak moje myśli

I ciałem drżącym
wołam cię z dala
usłysz mnie proszę
i zgrzesz ze mną




"Nasz tuman"

Żyję zawieszona
pomiędzy niebem a ziemią
między tym co było
co jest
i co będzie jutro...

Kilka dni niezmąconych wrażeń
potoku słów
gestów
dotyków
i ten nasz tuman myśli...

Dałam się zwariować
i oszaleć z miłości
rozbudzona każdym twym spojrzeniem
bo usta mówić nie musiały
oczy powiedziały wszystko...

Siła przyciągania
dwóch oddzielnych ciał
a dusz jakby tych samych
grawitacja silniejsza
im dalej jesteś ode mnie...

Ciepła herbata
i gorzka czekolada
pewność że przyjdziesz o tej samej porze
taki szczęśliwy, uśmiechnięty
taki mój...

Czuję cię jak dziś
dni ulatują a twój zapach pozostał
i ciepła dłoń w ciemnym kinie
do tej pory czuję palce zaciśnięte na moich...

Dałam ci siebie
tak niebezpiecznie
z wielkim pragnieniem i zgodnym zamysłem
dla ciebie tu trwam
na ciebie czekam...

Błądzimy w gąszczu
codziennych spraw
a chcemy się przecież razem zestarzeć
ty w swoich zakamarkach
ja we wspomnieniach tamtych dni...

Dziś tylko patrzę na puste krzesło
wiem, że już tutaj nie przyjdziesz
lecz wrócisz - to wiem
obiecałeś zbudować wehikuł czasu
więc czekać będę ile trzeba...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz