Serce

Pisze się sercem, ołówek to tylko drobna pomoc.
Czy to tak ważne, że tylko do szuflady? Nie, ważne, że można się tym podzielic i wylac na "papier".

Spisane słowami ...

Spisane słowami ...
Dla każdego, poezją jest coś innego ...

sobota, 17 września 2011

"Sen"

Gdy się do snu zaczynam układać,
Oczami patrzę zawsze w stronę Twoją.
I tak marzenia próbuję pokładać
W tym, że tej nocy będziesz jawą moją.

Że przyjdziesz do mnie i do moich oczu,
Zawładniesz ciałem i mymi myślami.
Bym mogła Ciebie chociaż we śnie poczuć
I byśmy wreszcie byli sami…

Wtedy już czasu liczyć nie będę,
Nie będzie godzin, nie będzie lat.
Spragnionym ciałem Twe ciało zdobędę
I nagle dla nas zatrzyma się świat…

Odgarniesz kosmyk włosów z mojej twarzy,
Pocałunkami zamkniesz usta me.
I choć to dzisiaj się nie zdarzy,
To wciąż czuję tylko dłonie Twe…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz